joi, 12 iulie 2012

Revista Comics - numarul 10


Buna! Cred ca stiti deja ca mie imi sunt dragi benzile desenate, manga... Asa ca am fost mai mult decat incantata ieri cand am aflat ca a aparat un nou numar - al 10 lea - al Revistei COMICS. Eu deja l-am rasfoit (la finalul articolului puteti rasfoi revista) si mi-a placut:D!! Iata si informatiile preluate de pe blogul revistei:
Revista COMICS a ajuns deja la numarul 10, publicand pana acum peste 50 de autori romani de banda desenata. Aceasta editie aniversara a fost lansata oficial la prima editie a Bucuresti ComicsFest si cuprinde lucrarile a 15 desenatori, ei sunt: Andrei Moldovan, Alin Ivan, Carmen Nistor, Cristian Stanciu, Flavius Patrascu, Ileana Surducan, Ionut Popescu, Mihai Ionescu, Nicolae NeguraOctav Ungureanu, Paun Florin, Popa Daniel, Raluca Z., Valentin Sava, Vlad Forsea.

Multumim ComicBookCity Cafe si MangaShop.ro pentru realizarea acestui numar.

Revista poate fi citita integral si gratuit pe www.revistacomics.ro si poate fi embeduita pe orice site sau blog folosind codul de embed de aici. Varianta tiparita a revistei, cat si multe alte albume si romane grafice romanesti, pot fi comandate de aici. 


2 comments :

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

mi-amintesc de benzile desenate din copilarie...mai am cateva pagini cred pastrate... tu nu desenezi pentru comics?

copilarim spunea... [Raspunde]

@dulceameacasa ce fain! si eu mai am ceva pifuri:P
si nu numai
am participat mai de mult la un concurs.. poate mai la toamna iarna sa ma apuc iar de grafica pe laptop ca acum nu prea pot... de caldura. nu face fata ventilatorul... (si aici ma refer la cel de la suportul pentru laptop ca ale lui sunt depasite din start de situatie:P)

Trimiteți un comentariu